تاریخ انتشار: یکشنبه 1402/12/27 - 22:04
کد خبر: 499508

خدابنده‌لو: تمام تمرکزمان برای بعد عید است/ پرسپولیس فوتبال با کلاسی را ارائه می‌کند

خدابنده‌لو: تمام تمرکزمان برای بعد عید است/ پرسپولیس فوتبال با کلاسی را ارائه می‌کند

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در حال‌حاضر همه تمرکزمان برای بعد عید است که بتوانیم هم در جام حذفی و لیگ بهترین نتیجه را کسب کنیم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به نقل از ایرنا، محمد خدابنده‌لو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس یکشنبه شب پس از پیروزی مقابل پیکان اظهار داشت: خداراشکر توانستیم آخر سال هواداران را خوشحال کنیم و ۳ امتیاز خانگی را به دست آوریم. در حال‌حاضر هم تمام تمرکزمان برای بعد عید است که بتوانیم هم در جام حذفی و لیگ بهترین نتیجه را کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال آیا هنوز با فضای سنگین پرسپولیس کنار آمدید، گفت: خیلی سخت است ولی خداراشکر بزرگ‌ترهای تیم به من کمک کردند. من از تمامی بازیکنان تیم تشکر می‌کنم که من را جزئی از خانواده می‌دانند.

بازیکن پرسپولیس در خصوص اینکه آیا با اندیشه‌های سرمربی تیم کنار آمده یا خیر، یادآور شد: من در این ۵ بازی که برای تیم بازی کردم همه حرف‌های کادرفنی را گوش کردم و به تمامی نکات هم توجه کردم. خداراشکر همه شاهد هستند که پرسپولیس یک فوتبال کلاسیک بازی می‌کند و امیدوارم این روند ادامه دار باشد.

خدابنده‌لو در مورد اینکه آیا می‌توانیم صدر را پس بگیریم، خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم در ادامه راه بتوانیم برنده بازی شویم. ما تنها هدفمان خوشحال کردن هواداران پرسپولیس است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top